Chovatelské potřeby a krmiva - Zvířata domaChovateľské potreby a krmivá - Zvieratá doma
Chovatelské potřeby a krmiva pro hlodavceChovatelské potřeby a krmiva pro psyChovatelské potřeby a krmiva pro kočkyChovatelské potřeby a krmiva pro rybičkyChovatelské potřeby a krmiva pro ptákyChovatelské potřeby a krmiva pro teraristiku
Chovatelské potřeby a krmiva pro hlodavceChovatelské potřeby a krmiva pro psyChovatelské potřeby a krmiva pro kočkyChovatelské potřeby a krmiva pro rybičkyChovatelské potřeby a krmiva pro ptákyChovatelské potřeby a krmiva pro teraristiku
Hlodavci doma
Pes doma
Kočka doma
Rybičky doma
Ptáci doma
Teraristika doma

Dodací podmínky

1. Ke každé dodávce zboží je elektronicky odeslán daňový doklad, který současně plní funkci dodacího a záručního listu.

2. Objednané zboží expedujeme v závislosti na aktuálním stavu našeho skladu a skladu našich dodavatelů. Pokud je zboží skladem, obvyklá dodací lhůta činí 2-3 pracovní dny. Dodací lhůta se počítá od následujícího dne po přijetí objednávky či platby za objednávku.

3. Zboží je odesíláno prostřednictvím spediční firmy PPL, DPD nebo In Time.

  • Spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi email o předání zásilky přepravci, taktéž přepravce informuje adresáta emialem o převzetí zásilky a předpokládaném dodání, spolu s odkazem na sledování přepravy zásilky. V den doručení kontaktuje spediční firma adresáta prostřednictvím telefonátu nebo sms s informací o času doručení v rozmezí několika hodin. V případě neúspěšného pokusu o doručení firma informuje o této skutečnosti adresáta emailem, s nabídkou změny doručovacích dispozic, případně dalšího pokusu o doručení.

V době zvýšeného vánočního provozu (cca konec října až prosinec) může nastat zpoždění dodání, za vzniklé komplikace se předem omlouváme.

4. V případě dodání zboží rozvozem na území města Ostravy neúčtujeme poštovné.

5. Zboží lze vyzvednout osobně na pobočkách přepravce Uloženka.

  • O uložení zásilky na Vámi zvolené pobočce přepravce informuje adresáta emailem a sms. Zde je připravena k vyzvednutí po dobu 7 dnů, v době zvýšeného vánočního provozu (cca od poloviny listopadu) po dobu 4 dnů, na základě unikátního hesla uvedeného v potvrzovacím emailu a sms.

6. Zboží lze vyzvednout osobně na jedné z pošt přepravce Česká pošta.

  • O uložení zásilky na Vámi zvolené poště přepravce informuje adresáta pomocí sms. Zde je připravena k vyzvednutí po dobu 7 dnů na základě unikátního kódu zaslaného v sms (např. i třetí osobou), nebo po prokázání totožnosti adresáta.

7. Objednávku lze uhradit třemi způsoby:

  • platbou předem - bezhotovostním převodem na účet, uvedený v námi potvrzené objednávce, případně online platební kartou v platební bráně
  • dobírkou - při převzetí zásilky dodané přepravcem PPL,
  • hotově - při osobním převzetí zásilky, viz bod 4.

Přednostně vyřizujeme objednávky zaplacené předem.

Další odkazy z obchodních podmínek:

Chovatelské potřeby a krmiva pro hlodavceChovatelské potřeby a krmiva pro psyChovatelské potřeby a krmiva pro kočkyChovatelské potřeby a krmiva pro rybičkyChovatelské potřeby a krmiva pro ptákyChovatelské potřeby a krmiva pro teraristiku