Dodací podmínky
1. Ke každé dodávce zboží je přiložen daňový doklad, který současně plní funkci dodacího a záručního listu.2. Objednané zboží expedujeme v závislosti na aktuálním stavu našeho skladu a skladu našich dodavatelů. Pokud je zboží skladem, obvyklá dodací lhůta činí 2-3 pracovní dny. Dodací lhůta se počítá od následujícího dne po přijetí objednávky či platby za objednávku.
3. Zboží je odesíláno prostřednictvím spediční firmy PPL.
- Spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi email s odkazem na sledování přepravy zásilky. V den doručení kontaktuje spediční firma adresáta prostřednictvím telefonátu nebo sms s informací o času doručení v rozmezí několika hodin. V případě neúspěšného pokusu o doručení firma informuje o této skutečnosti adresáta emailem, s nabídkou změny doručovacích dispozic, případně dalšího pokusu o doručení.
V době zvýšeného vánočního provozu (cca konec října až prosinec) může nastat zpoždění dodání, za vzniklé komplikace se předem omlouváme.
4. V případě dodání zboží rozvozem na území města Ostravy neúčtujeme poštovné.
5. Zboží lze vyzvednout osobně na pobočkách externího partnera Uloženka.cz (Heureka Point, DPD ParcelShop)
- O uložení zásilky na Vámi zvolené pobočce Heureka Point přepravce informuje adresáta emailem a sms. Zde je připravena k vyzvednutí po dobu 7 dnů na základě unikátního hesla uvedeného v potvrzovacím emailu a sms, případně zaplacení váznoucí dobírkové částky.
- O uložení zásilky na Vámi zvolené pobočce DPD ParcelShop přepravce informuje adresáta emailem. Zde je připravena k vyzvednutí po dobu 7 dnů na základě předložení dokladu totožnosti, případně uhrazení váznoucí dobírkové částky.
6. Objednávku lze uhradit třemi způsoby:
- platbou předem - převodem na účet, uvedený v námi potvrzené objednávce,
- dobírkou - při převzetí zásilky,
- hotově - při osobním převzetí zásilky, viz bod 4 a 5.
Přednostně vyřizujeme objednávky zaplacené předem.