Chovatelské potřeby a krmiva pro hlodavceChovatelské potřeby a krmiva pro psyChovatelské potřeby a krmiva pro kočkyChovatelské potřeby a krmiva pro rybičkyChovatelské potřeby a krmiva pro ptákyChovatelské potřeby a krmiva pro teraristiku
Chovatelské potřeby a krmiva pro hlodavceChovatelské potřeby a krmiva pro psyChovatelské potřeby a krmiva pro kočkyChovatelské potřeby a krmiva pro rybičkyChovatelské potřeby a krmiva pro ptákyChovatelské potřeby a krmiva pro teraristiku
Hlodavci doma
Pes doma
Kočka doma
Rybičky doma
Ptáci doma
Teraristika doma

Dodací podmínky

1. Ke každé dodávce zboží je přiložen daňový doklad, který současně plní funkci dodacího a záručního listu.

2. Objednané zboží expedujeme v závislosti na aktuálním stavu našeho skladu a skladu našich dodavatelů. Pokud je zboží skladem, obvyklá dodací lhůta činí 2-3 pracovní dny. Dodací lhůta se počítá od následujícího dne po přijetí objednávky či platby za objednávku.

3. Zboží je odesíláno prostřednictvím spediční firmy PPL.

  • Spediční firma dodává zásilku následující pracovní den po podání. V den předání zásilky do přepravy zasíláme adresátovi email s odkazem na sledování přepravy zásilky. V den doručení kontaktuje spediční firma adresáta prostřednictvím telefonátu nebo sms s informací o času doručení v rozmezí několika hodin. V případě neúspěšného pokusu o doručení firma informuje o této skutečnosti adresáta emailem, s nabídkou změny doručovacích dispozic, případně dalšího pokusu o doručení.

V době zvýšeného vánočního provozu (cca konec října až prosinec) může nastat zpoždění dodání, za vzniklé komplikace se předem omlouváme.

4. V případě dodání zboží rozvozem na území města Ostravy neúčtujeme poštovné.

5. Zboží lze vyzvednout osobně na pobočkách externího partnera Uloženka.cz (Heureka Point, DPD ParcelShop)

  • O uložení zásilky na Vámi zvolené pobočce Heureka Point přepravce informuje adresáta emailem a sms. Zde je připravena k vyzvednutí po dobu 7 dnů na základě unikátního hesla uvedeného v potvrzovacím emailu a sms, případně zaplacení váznoucí dobírkové částky.
  • O uložení zásilky na Vámi zvolené pobočce DPD ParcelShop přepravce informuje adresáta emailem. Zde je připravena k vyzvednutí po dobu 7 dnů na základě předložení dokladu totožnosti, případně uhrazení váznoucí dobírkové částky.

6. Objednávku lze uhradit třemi způsoby:

  • platbou předem - převodem na účet, uvedený v námi potvrzené objednávce,
  • dobírkou - při převzetí zásilky,
  • hotově - při osobním převzetí zásilky, viz bod 4 a 5.

Přednostně vyřizujeme objednávky zaplacené předem.

Další odkazy z obchodních podmínek:

Chovatelské potřeby a krmiva pro hlodavceChovatelské potřeby a krmiva pro psyChovatelské potřeby a krmiva pro kočkyChovatelské potřeby a krmiva pro rybičkyChovatelské potřeby a krmiva pro ptákyChovatelské potřeby a krmiva pro teraristiku